۱-ارسال سفارش توسط پست جمهوری اسلامی ايران:

در مواردی که ارسال توسط شرکت های پست انتخاب شود، معمولا بسته به موقعيت جغرافيايی و نوع سفارش ظرف ۵ روز کاری کالا به دست مشتری خواهد رسيد.فروشگاه کالا را به صورت کاملا صحيح و سالم تحويل شرکت پست داده و از آن کد رهگيری دريافت مي کند؛ دريافت کد رهگيری توسط شرکت پست به منزله تأييد سلامت فيزيکي کالا می باشد. مسئوليت در قبال تأخير در ارسال يا مشکلات احتمالی متوجه شرکت پست خواهد بود و شرکت يا فروشگاه کالا را تا سقف ممکن بيمه می نمايد تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی وجود نداشته باشد.

 

۲-ارسال سفارش توسط پست پيشتاز:

زمانی که مأمور پستی برای تحويل کالا درب منزل مشتری مراجعه می کند، در صورت عدم حضور مشتری، کالا به مرکز پستی شهر مورد نظر بازگشت می خورد و مشتری يک هفته مهلت دارد تا به مرکز پستی مراجعه و سفارش خود را تحويل بگيرد. در غير اين صورت سفارش به انبار فروشگاه بر می گردد.

 

۳-ارسال سفارش توسط سرويس تيپاکس:

زمانی که کالا توسط تيپاکس ارسال می شود، مأمور تيپاکس تا ۲ بار جهت تحويل کالا به درب منزل مشتری مراجعه می نمايد. در صورت عدم حضور مشتری کالا به مرکز تيپاکس شهر مورد نظر برگشت می خورد و مشتری تا ۲ روز مهلت دارد تا به مرکز تيپاکس مراجعه و سفارش خود را تحويل بگيرد، در غير اين صورت سفارش به انبار فروشگاه بر می گردد.

 

۴-ارسال سفارش توسط شرکت های باربری:

به هنگام مشاهده اطلاعات محصول روش های ارسال مربوط به آن ذکر شده است و لازم است مشتری يک روش را حسب دلخواه برای تحويل گرفتن کالای خود انتخاب کند؛ اما در پاره ای از مواقع کالا ها به خاطر حجم و اندازه ای که دارند تنها امکان ارسال آن توسط شرکت های باربری وجود دارد و کارشناسان ما در اين مورد به صورت تلفنی موضوع را به اطلاع خريدار می رسانند. در کل از اين روش بيشتر برای ارسال لوازم خانگی و کالا های سنگين استفاده می شود.مرسولات برای شهر های نزديک تا ۲۴، شهر های دور ۴۸ ساعت و شهر های خيلی دور تا ۷۲ ساعت توسط باربری ارسال می شوند.برای آن دسته کالا هايی که از طريق باربری ارسال می شوند، لازم است پيش از ارسال کالا ، هزينه آن بصورت اينترنتی يا کارت به کارت پرداخت شود. هزينه ارسال در فاکتور درج می شود.